Los bericht bekijken
Oud 8 januari 2015, 18:56   #25
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Thumbs down 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Temps Futurs Bekijk bericht
Haten ze de blanke Indiërs of de blanke westerlingen?
goede vraagje Temps Futurs,

het is erg gek in feite, want praktisch alle niet blanke rassen en mix rassen haten de blanke westerlingen als de pest of men geeft hen de schuld van alles, incl de eigen domheid en armoede; zo van bla bla bla 'blame it on the white man', en dan gaan die zwartjes klagend bij de pakken neerzitten jammeren om die lange, superieure blanke mannen die hun dus zo vreselijk uitbuiten en leegzuigen.

ja zo praten ook veel vieszwarte hindoe halfapen die ik persoonlijk ken en zij beschuldigen mij ervan dat ik als een zgn 'blanke man denk en schrijf en blanke hersenen heb' hoe imbeciel is dit als je zo denkt he???

tsja wat heeft de blanke man nou fout gedaan op aarde?

En wat als de blanke man uitgestorven zal zijn na het jaar 2200?

Kijk naar dit gedicht:

2014: Klaagzang van de oerHollandse neger

Offeraar Dewanand
Offercode s208
Offerdatum 1 januari 2014

http://www.dewanand.com/s208.htm

Dus die vieszwarte hindoes hebben een dubieuze houding tov de blanke mannen, enerzijds vereren zij hen, anderszijds haten zij hem. zo van wacht maar blanke man tot wij jou niet meer nodig hebben, dan maken wij jou wel af. Haat/liefde verhouding.

India is een door en door racistisch landje, ook negers zijn daar lagere paria kasten en negers mogen cafes en discotheken in india echt niet binnen, pure rassendiscriminatie in india en die negerhaat zit ingebakken in het hele hindoeisme. Ook de islam kent een radicale negerhaat en veel negers bespreken dit weleens met mij als onderzoeker, omdat het inderdaad een biologische en seksuele oorzaak heeft. Is simpel hoor, negers hebben een veel grotere penis dan ons hindoemannen en arabieren dus hierom zijn deze rassen doodsbang dat negers al hun meiden uitnaaien en dit is de hele pikoorlog tussen de niet blanke rassen onderling. Allemaal zijn bang voor die grote neger lullen en negers showen er royaal mee en naaien zoveel mogelijk meiden van andere rassen, en hierom is negerhaat dus iets natuurlijks in biologische zin. Ik praat hier open en bloot over met intelligente negers die ik goed ken en die van mijn eerlijkheid houden en onderzoekende geest.

bye

dewanand en wieroe
niet blanke hindoe fundamentalisten uit delft kennisstad

http://www.dewanand.com
dewanand is offline