Los bericht bekijken
Oud 9 januari 2015, 11:53   #34
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Ik heb een visie en zal deze natuurlijk verdedigen.
Maar dat betekent niet dat ik niet zou openstaan voor geargumenteerde visies van anderen op dit forum.
Het is dan ook zeer gevaarlijk om botweg te beweren dat er niemand op dit forum zou zijn die vatbaar is voor overleg en discussie. Tweemaal nadenken is dan ook aangewezen als je er niet komt met eenmaal na te denken.
Maar.....het moet niet altijd doodernstig zijn.
Waar ik het had over vliegende tapijten en koffiepotten in vorige reactie is natuurlijk iets op een ludieke manier verkondigen. Desondanks is het een bewering waar stof tot nadenken in zit.
Trouwens....anderen de levieten lezen heeft geen zin.
In een mop schuilt dikwijls een hele wereld van waarheid en of een vaststelling. Feitelijk had ik kunnen stellen dat geloven in wat dan ook een vrijheid van het individu is. Maar dat anderen met dat geloof kunnen lachen is ook hun recht.
Maar als de boutade zou waar zijn dat hier niemand zou komen om een serieuze discussie te voeren; of niet meer kan lachen; dan sluit ik voor mezelf dit forum af.
Maar voorlopig is het zover nog niet.
Soms moet ik ook wel grinniken bij bepaalde beweringen want sommige delen van de lectuur zijn dus heel plezant.
Ge kunt er eens mee lachen. Moet kunnen.
Trouwens; ieder ingenomen standpunt is het resultaat van bevindingen uit het leven. Als die bevindingen ontoereikend zijn of omgebogen worden tot eigen voordeel dan is dit soms wel lachwekkend.
Ook ik probeer het algemeen belang te dienen.
Maar ik heb mezelf niet kunnen verkiezen om er dik voor betaald te worden.
werkman is offline   Met citaat antwoorden