Los bericht bekijken
Oud 17 april 2003, 00:57   #287
Godfried
Gouverneur

Godfried's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Meer kinderen = meer opvoedersloon= minder actieve bevolking (de mama's blijven thuis)= meer belasting betalen
U beweert dus dat huisvrouwen niets doen en geen economische rol van betekenis spelen? Wat een belediging aan uw moeder! Nu ja, van mensen van uw soort verwacht ik niet anders. U zou uw moeder wel neuken of vermoorden. Daarom bent u immers voor euthanasie en incest.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Grotere actieve bevolking= binnen 24 jaar= intussen nog 24 jaar vergrijzing = meer belasting betalen
Meer economische activiteit= niet gegarandeerd => of gaat het blok ook de internationale handel controleren
Simpele holle slogans opstellen kan iedereen.
Onnozelaar! Hebt gij enig benul van economie? Meer mensen, wil ook zeggen: meer consumenten. Zover denken mensen van uw niveau natuurlijk niet na. Weet u overigens wat de som is van de getallen een en twee?

Ach, waarom verlies ik hier mijn tijd bij zulke onbenullen? Hoe slaagt ge erin de laatste 3 blz. vol te lullen met absoluut geen enkele zinvolle boodschap? Zinvol... Voor mijn part extreem links, maar minstens een gefundeerde stelling die degelijk geargumenteerd wordt? Niks niks niks! Ik ga verder van het zonneke genieten zenne terwijl jullie als freaks de databanken van politics.be vullen met waardeloze onzin.