Los bericht bekijken
Oud 17 april 2003, 04:26   #288
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Ik ben nieuw op dit forum en hoopte hier een discussie terug te vinden met enig niveau, maar ik dien te zeggen dat ik op 20pagina's slechts zeer weinig posts heb gelezen met inhoud.
Ik treed grotendeels democratsteve bij (zie vorige pagina), maar ik ben bereid om met iedereen - dus ja ook met mensen van het VB - te discussieren zonder dat dit dient uit te monden in ordinaire scheldpartijen. Al zal ik dan nooit van mijn leven op het Vlaams Blok stemmen wegens enkele doodeenvoudige redenen: het Vlaams Blok is tegen *euthanasie * homofilie * abortus en daarnaast ben ik niet voor een onafhankelijk Vlaanderen en ben ik het niet eens met o.a. het onderwijsidee van het VB (om maar enkele zaken te noemen)
Voor het overige vind ik het frapant dat bepaalde VB-aanhangers hier in deze discussie vaak als argumentatie verwijzen naar systemen in landen zoals Quatar en Saudië Arabië (niet echt de meest vooruitstrevende landen waar wij ons als Westers/kapitalisctisch land aan moeten spiegelen denk ik, dat het dan nog uitgerekend het VB is dat zich wil spiegellen aan systemen die gehanteerd worden in Islamitische samenlevingen is merkwaardig)
Ik zal mij om te beginnen slechts toespitsen op de laats vernoemde punten van discussie (en Godfried houd het aub een beetje beschaafd, dank u) want met alle respect, maar huisvrouwen hebben zuiver economisch bekeken inderdaad geen rol en meer mensen leid helemaal niet automatisch tot meer consumenten en daar u zich wenst voor te doen als een kenner der economie zou u dit moeten weten (wat studeert u of heeft u gestudeert? niet dat ik u niet op woord geloof dat u economische kennis bezit, maar het is maar een kwestie van te weten op welk niveau ik de discussie kan voeren)
voor het overige, surf eens langs: vbneen.iscool.net
Dies is offline