Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Het is dus inderdaad besloten. Dit forum is voor mij een extreem-rechtse forum geworden waar ik me helemaal niet meer herken. Wat de meesten hier pleiten, is gewoon racisme, extremisme, de haat van de anderen. Wat ik hier lees ove wat er in Frankrijk gebeurde, is gewoon afschuwelijk. Plus natuurlijk de gratis haat tegenover de Franstaligen enkel en alleen omdat ze Franstaligen zijn : daarvan uw bekrompen en kleingeestige Vlaams-Nationalisme. Ik ben zelf Franstalig. Misschien was ik naïef : ik dacht dat het nog mogelijk was tussen Franstaligen en Vlamingen op een serene manier te spreken. Maar neen, de kloof moet voor u groeien. In feit moeten de Franstaligen voor u zich niet meer met de Vlamingen bemoeien en hebben Franstaligen dus hier niets meer te zoeken. Alle Franstaligen zijn slecht voor u enkel en alleen omdat ze Franstaligen zijn : het is uw recht zo te denken, het is mijn recht anders te denken.
Er is gelukkig een leven buiten dit forum. Er zijn nog een heleboel mensen zijn, die zoals ik open zijn, die voor de diversiteit zijn, die voor de multiculturaliteit zijn. Er zijn nog een heleboel mensen die geen mensen haten enkel en alleen omdat ze een andere taal, een andere godsdienst en een andere cultuur hebben. Met die heleboel mensen zal ik me duidelijker veel beter voelen dan bij de meesten hier.
|
Niet weggaan omwille van wat irrecuperabele bosmongolen met nazi sympathie en de daarbij passende lidkaart van het blok in hun zak.
Bekijk het op klinische wijze : ook bosmongolen mogen ten volle de vrije meningsuiting beleven die wij hier verdedigen.