Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche
U moet toch begrijpen dat zwevers in het vak het hele thema kunnen verpesten? Het is waarlijk belangrijk dat onze kinderen geloven dat ze afstammen van vissen, amfibiën, reptielen, knaagdieren, aapachtigen, ...
Waarom?
Micro naar macro zal echt niet op die schaal afgespeeld hebben.
De evolutie die we met het oog kunnen observeren toont ons specifiek aanpassen van....
Of een eigenschap bij ontwikkelen in het overlevingsinstinct, of door genetische drift andere kleuren krijgen etc....
|
Wie is hier nu de zwever, Peche ?
Jij bent hier immer de éénzaat die er een geheel andere visie op nahoudt zonder er nog maar een grammetje aan toe te voegen dat in die richting zou wijzen... de rest ( de grote consensus ) doe je af als een complot
Citaat:
En U haalt daar de zwaartekracht aan, ik denk dan aan Newton.
Denk ik aan Newton, denk ik aan de grondlegger voor ID.
Hoe dieper hij de ruimte in keek en de mathematische berekeningen maakte, sloot hij meer en meer toeval uit.
Toegegeven, vanaf hij god gevonden had stonden zijn wetenschappelijke vondsten stil...
|
???????????????????????????
Je kan misschien steller dat hij een creationist of een id)er was ... zoals elk persoon in de westerse beschaving dat was.... en daar houdt het dan ook bij op.
Al dat verdere geleuter is naast de kwestie en niet eens correct te noemen.
Newton heeft temidden van zijn leven wetenschappelijk meesterwerk afgeleverd... een duidelijke laatbloeier dus wat betreft een geniale wetenschappelijke doorbraak.
( dit misschien omdat het eerder een werk was dat niet zozeer lag aan geniale invallen maar eerder aan de noeste synthese )
( Nog een reden : hij was met zwat van alles en nog wat bezig )
Citaat:
Als we nu eens bleven bij wat we observeren? En zij die hun mening zo fanatiek willen opdringen op de schoolbanken een stapje achteruit laten doen?
|
Wel doe dat dan ... en consequent
Citaat:
Het is hetzelfde soort fanatiekelilngen dat intussen miljoenen wezen en doden hebben gemaakt....
De stop eruit!
|
Weer teveel op allerhande crea-sites vertoefd ?
... en dat zit dan als een calimero te zeggen dat hij hier steeds beledigd wordt