Los bericht bekijken
Oud 12 januari 2015, 19:16   #121
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Volg de thread:

freespirit

Tuurlijk, mensen hebben zelfbeschikkingsrecht. Wie zich kapot wil roken, snuiven, zuipen, spuiten, ... heeft daar dan ook alle recht toe ! Verkleutering en bij het handje houden daar heeft niemand wat aan. Wel moeten we hulp aanbieden voor mensen die van hun verslaving of problematisch gebruik vanaf willen geraken.

gelieve freespirit te contacteren als u wil weten wat hij bedoelt met verslaving en problematisch gebruik.
Heu, neen, ik quote uw antwoord op Xenophon's post over die slaappillen.
Maar aangezien dat het dan toch in een draad over cannabis gaat dacht ik dat er een opsomming van dure gevolgen zou aan vasthangen. 'k Was al een beetje curieus naar die lange lijst...

Al bij al denk ik dat er voor problemen hetzelfde kan zijn als voor andere zaken:
ski op één been poepzat langs de zwarte piste, als ge valt is 't voor jezelf of je verzekering...
ski op één been poephigh langs de zwarte piste, als ge valt is 't voor jezelf of je verzekering...
ski op één been poepvol caffeïne en suiker langs de zwarte piste, als ge valt is 't voor jezelf of je verzekering...
Ik zie het probleem niet in buiten dat ze beter nuchter gaan skiën op een gewone piste of berg waar het mag...
manta is offline   Met citaat antwoorden