Invloed Politic.be op binnenlandse politiek
Door Cyberfreak werd op 24/10/2004 een topic geopend over de wijze van discussiëren op dit forum. Hierop volgden een reeks van uiteenlopende reacties.
Ik heb niet zo veel tijd zoals sommigen doch ik vind dat Politics.be méér kan betekenen dan enkel een frustratieforum.
Populair uitgedrukt komt dit bij over zoals ze dronken een glas, ze pisten een plas en alles bleef zoals het was.
Dit nieuwe internetmedium kan ook een concreet gewicht in de binnenlandse politieke weegschaal leggen.
Ik nodig de persooon uit die knap is op dit forum in de organisatie van dit soort peilingen, om dit te meten.
Mijn vraag is als volgt:
*Ik wens dat Politic's.be een lekker vrijblijvend forum blijft met een verwaarloosbare credibliliteit.
*Ik wens dat ook de forum discussies op Internet invloed kunnen hebben op het politieke beleid.
Indien Politic's.be opteert voor een frustratiefoum, dan investeer ik hier ook geen tijd meer in, en laat dit over aan full timers.
Ik lanceer een concrete actie om veel energie van dit forum te kanaliseren naar een concreet doel om zodoende frustratie achter ons te laten.
Wie doet mee?
Belangrijk uiteraard is dat u de ganse topic doorleest.
zie " Islam terrorisme "
|