Ja Metser, u hebt in vroeger postings van u uw waardering gelezen voor Aboe Dja Dja. Ik vrees dat je hier geen meerderheid voor uw stellingen kan behalen.
Ja Raf, sorry maar ik begrijp dat jij het lekker knuffelgezellig wilt houden. Ik zag nochtans u nochtans in enkel forums lekker en uitgebreid aanwezig. Ook in politiek binnenland…
Ja Zoroaster, u hebt eveneens een indrukwekkende aantal postings op uw actief. Zeker professioneel bezig.
Mijn lieve vriend, in het buitenland is reeds aangetoond hoe een internet site wel degelijk een invloed kan hebben. Er zijn echter enkele kleine regeltjes die moeten gerespecteerd worden zoals in Nederland het geval is.
De insinuatie dat ik om aandacht zou vragen laat ik voor jouw rekening. Onafgezien van het feit dat u inhoudelijk fout zit gezien aandacht niet aan mij besteed is en ik deze nooit gezocht heb, is deze opmerking ongepast in haar formulering naar respect voor beide parijen, die een regel is voor een discussieforum en vermoedelijk ook een regel die van toepassing is in de partij waarvoor u militeert. By the way, uw Bart de Wever heeft al misschien méér resultaat bekomen voor zijn partij met de analyse van de financiële tranfers dan u met uw 4.000 postings.
Ik ben overigens benieuwd welke concrete acties u persoonlijk hebt ondernomen met betrekking tot het moslim fundamentalisme. Ik wacht uw concreet verslag af op dit punt.
|