nou ook blijkt dat blanke mannen soms geliefd zijn en beter in bed dan grootgeschapen seksueel superieure negermannen, zie onderstaande ooggetuigenis van een zwart surinaams meisje:
van een zwarte / afro surinaamse low level discussie site waar 99 procent gaat over seks, eten, muggeziften en roddelen, mamjo.nl.
--------------- begin
Eerste slaapkamer ervaring met een tata!!!
(1/18) > >>
White-night:
Mi Gado..Mi Jesus!!! Ik heb vannacht mijn eerste sex met een Nederlander gehad en ik moet eerlijk zeggen dat er helemaal niks mis mee was! Integendeel zelfs...het was zo een aparte ervaring dat ik het echt even met jullie moet delen! Ik ben een Suri meid, 27 jaar net geslaagd aan de Uva en sinds een paar maanden date ik af en toe met een Nederlandse Boy waarmee ik vaak college had. Ik raakte tijdens een hele saaie les met hem aan de praat en al snel werd ik nieuwsgierig naar meer. Ik heb tot op heden alleen maar blakamangs gehad...Sruri...Anti..en zelfs een Dominicaan...maar ik moet zeggen dat ik me nog nooit zo sexy en gewaardeerd heb gevoeld als gisternacht! Ik dacht altijd dat tatta's klungels in de bedroom waren..geen ritme gevoel..geen passie..je kent het wel..maar niets was minder waar. Deze jongen was zo respectvol, zo aardig en zo sexy! Het was zo anders...man ik kan er een boek over schrijven! Efin, ik heb dus een life-changing ervaring achter de rug...en ik raad iedereen eens verder te kijken dan zn neus lang is en gewoon nieuwe dingen te ervaren! Ik ben blij dat ik deze ervaring heb mogen meemaken en ik raad iedereen aan het eenn keer te proberen..je weet niet wat je meemaakt!!!
Aiiiii:
Ja man negers zijn saai in bed,goed zo meid!!!
LLikker:
Ik heb het ook met blanke meiden gedaan maar ff sereus,geef mij maar blakka meids .
Ik ben ook dol op beffen die tatta,s zijn zo nat als ik weet niet wat wter in mijn gezicht maar sinds ik het met donkere meisjes doe proef ik gewoon dat ik rauw vlees eet en neuk.
white-night:
;DIedereen zn ding toch??!! Als je maar geniet van het leven!!! ;D Ik deel mijn ervering niet om de "neger" te dissen hoor, echt niet..heb genoeg black-plesure gehad, waar ik niets over te klagen had...Ik was gewoon toe aan iets anders en ik ben blij dat ik de gok gewaagd heb en weer een ervaring rijker ben! Denk dat mn volgende een Yugo wordt!
maakt niet uit:
is niks mis mee hoor, sex met een witte, het gaat om de persoon en de klik die je hebt onderling
Navigation
deeplink, vooral al die andere reacties van negers zijn super interessant om te ontdekken hoe blankenhaat en rassenhaat werkt bij negers en andere zwarten, incl de vieszwarte Hindoestanen, eye opener als je deze niet ariers niet kent, check ook deze hele banale zwarte/afro discussie site:
http://www.mamjo.com/forum/index.php...=226335.0;wap2
--------------- end