Los bericht bekijken
Oud 4 november 2004, 23:45   #33
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyberfreak
Ik ben nieuw op dit forum maar heb besloten om het weer te verlaten.

Het niveau ligt meestal gewoon te laag om op een normale manier te kunnen discussiëren. Het lijkt wel of het hier uitpuilt van gefrustreerde mensen die niets liever doen dan wat te rebelleren en hun angst, onmacht en frustratie te uiten door iedereen die anders is of anders denkt tot op de grond af te breken, zonder nuance, zonder tussenweg.

Het verveelt me dat veel mensen hier denken in termen van linksen en rechtsen, vlamingen en walen, autochtonen en allochtonen, katholicisme en islam, hetero's en holebi's, goed en kwaad,... Dit alles wederom zonder nuance of tussenweg en met bijhorende scheldwoorden die nergens op slaan.

Natuurlijk zijn er verschillen en is hier discussie over mogelijk, maar weinigen doen de moeite om genuanceerd te denken, zich in te leven in iemand anders visie en dat te respecteren. Ik heb geleerd om mensen individueel te beoordelen op hun woorden en hun daden, veel reacties hier hebben daar niets van weg. Nee, ik zie de realiteit als een veel complexer en genuanceerder geheel.

Dit topic gaat niet over wát mensen denken maar over hoé mensen denken en hun standpunten verdedigen, dus gelieve ontopic te blijven en niet te discussiëren over partijen, standpunten of maatschappelijke problemen.

Ik ben benieuwd naar de reacties, naar hoe anderen hierover denken en of er hier ook ondoordachte reacties geplaatst zullen worden...

Bij deze ook een oproep: Probeer hokjesdenken en scheldwoorden te vermijden in de toekomst, het helpt je niets vooruit en zo groei je alleen maar verder uit elkaar!

Groeten.
Op een gegeven moment went het wel.
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden