Los bericht bekijken
Oud 5 november 2004, 11:22   #11
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Wat mij de laatste dagen ontzettend stoort op onze PRAVDA is dat de ontwikkelingen naar aanleiding van de slachtpartij op Theo Van Gogh, netjes onder de rubriek 800 (cultuur) blijven staan.

Dat ergens in de Emiraten een of andere sheikh in zijn bed gestorven is, blijkt van ontzettende grote nieuwswaarde te zijn.
Dat op slechts een 160 km van Antwerpen, in Amsterdam bij onze Noorderburen een kunstenaar praktisch ONTHOOFD werd door een knuffelallochtoon in naam van de alomgeprezen Allah behoort bij de PRAVDA onder de rubriek 800!!
Dat ze ondertussen een half netwerk terroristen aan het opruimen zijn, is niet de moeite waard om aan de bevolking mede te delen!

Tevergeefs heb ik gisteren en eergisteren drie keer naar de heruitzending van het Pravda nieuws gekeken in de stupiede veronderstelling dat ik telkens de verslaggeving van de gebeurtenissen in Nederland heb gemist.....
Nee! Dat de laatste Pyrenneeënbeer werd doodgeschoten heb ik wel driemaal gehoord.

Dat Van Gogh de maker was van "Submission" en vermoord werd omdat hij Hirsi Ali heeft bijgestaan in haar strijd om moslimvrouwen te helpen, is geen vermelding waard.
De rubriek 800 komt ook niet op de pagina 101 te voorschijn, dus de enkeling die via de Pravda de gebeurtenissen zou willen volgen moet maar op eigen initiatief de zoektocht aangaan.

Wat zou de achterliggende reden zijn? Zouden ze schrik hebben dat het Vlaams Blok meer stemmen trekt als de onthoofdingen in Europa aan het licht komen? Zouden ze de moslimbevolking willen vrijwaren?

Allah alleen weet het! En de PRAVDA!
Waar ze ook uitgebreid tijd en plaats aan besteden is terrorist arafat.

Het zijn ook moeilijke en depressieve dagen voor de vrt, hé? Hun grote boeman Bush heeft de verkiezingen brilliant gewonnen, hun idool arafat ligt te creperen, en de moslims waar ze zo op geilen schieten allcohtonen neer omwille van onze vrije mening.

Je zou voor minder....