Bron
De boodschap is duidelijk:
We need papers not closed centers!!!! (pijnlijk detail is wel: je hebt niets te willen, alhoewel hier in België????
)
Detail tekst:
Citaat:
Van 70.000 onderzochte vluchtelingen en asielzoekers die tussen 2000 en 2010 in België arriveerden, is vandaag een kwart aan het werk. De nieuwkomers hebben in Vlaanderen bijna dubbel zoveel mogelijkheden om aan werk te geraken dan in Wallonië. Dat bericht de krant De Morgen vandaag.
|
Die asielcentra dienen met de grond gelijk gemaakt te worden. Wij zitten volzet, einde asielverhaal.
Leer eerst eens naar je eigen mensen te kijken (en nee ik citeerde geen regel van een partij die dit al jaren roept of geroepen heeft) want er zijn hier in ons land mensen genoeg die nog werk willen. als ons Vlaanderen maar blijft volstromen met asielzoekers die men met graagte gelijk alle voordelen geeft ziet de toekomst er 'goed' (<-sarcasme) uit voor onze kinderen/studenten.
Citaat:
Dat niet-Europese migranten, bijvoorbeeld gezinsherenigers, in Vlaanderen makkelijker aansluiting vinden bij de arbeidsmarkt dan in Brussel en Wallonië, was al duidelijk.
|
Gezinsherenigers, bijvoorbeeld voetballers, in de zin van dat men de kinderen in die landen een voetbal koopt van bij de geboorte, leer voetballen ventje!!! en als dat goed gaat kunnen wij binnenkort allemaal verhuizen? (is dat zo iets of vergis ik mij nu schromelijk?) Panem et Circenses!