Los bericht bekijken
Oud 29 januari 2015, 17:52   #1
MORPHEUS
Minister-President

MORPHEUS's schermafbeelding

Standaard Is de PS rijp voor amnestie ?

Is de PS rijp voor amnestie ?

In de jaren 40-45 is een erg klein deel van de Vlaamse bevolking gaan meevechten aan het Oostfront.
Binnen de Vlaams nationalisten was deze groep een kleine minderheid.

Na de oorlog zijn de retours van het oostfront hard aangepakt.
Burgerrechten werden ontnomen

De vraag naar amnestie voor deze mensen ligt vooral in Wallonië en PS nog echt gevoelig.

Maar wat lees ik nu ?

De PS minister president van Brussel is tegen het intrekken van rechten van Syrië oud strijders.
Mensen hun grondrechten ontnemen zou “Hitlers” zijn.
En de moslim bevolking is het grootste slachtoffer van deze Syrie strijders.

Laat me even de denkpiste van de PS 'r transparant houden tegen de oostfront strijders.
Mochten we hun grondrechten ontnemen ?
Is de Vlaams nationalistische bevolking niet ( anno 2015 nog steeds ) het grootse slachtoffer van daden van een minderheid van 70 jaar geleden ?

Als de hersens van de PS 'r zo gerijpt zijn rond de Syrie strijders ? Hoe denkt die dan over amnestie voor de oostfrontstrijders?

Ik weet nog dat de PS een aanval plaatste op NVA wegens het bijwonen van een verjaardag feestje.
Hoe reageert onkelinx dan op eigen PS minister president die in dezelfde situatie van oud-strijders oproept tot amnestie ?

http://www.demorgen.be/binnenland/ve...t-af-a2197507/

Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 29 januari 2015 om 18:09.
MORPHEUS is offline   Met citaat antwoorden