Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Zelfs een mening hoeft geen respect te krijgen van Superstaaf, als ik het goed gevolgd heb.
Mensen zoals Superstaaf zouden echter nooit iemand (voorgoed of niet) de mond snoeren terwille van een mening die niet met de zijne strookt.
Moorden op een achterbakse wijze goedkeuren, door ze niet flagrant af te keuren maar integendeel begrip op te brengen voor de moordenaars en ander 'genunaceer', zie ik Superstaaf trouwens evenmin doen.
Ik begijp echter steeds beter waarom Superstaaf altijd een uitgesproken verdediger is geweest van de vrijheid van meningsuiting.
Waar de wil om de vrije meningsuiting te trachten beperken of zelfs verbieden, toe leidt, daar hebben we pas weer een prachtvoorbeeld van gekregen.
|
Citaat:
Moorden op een achterbakse wijze goedkeuren, door ze niet flagrant af te keuren maar integendeel begrip op te brengen voor de moordenaars en ander 'genunaceer'Moorden op een achterbakse wijze goedkeuren, door ze niet flagrant af te keuren maar integendeel begrip op te brengen voor de moordenaars en ander 'genunaceer'
|
Ik heb die moord afgekeurd en wil het gerust herhalen, maar er steeds weer op terugkomen en
ze in elke post opnieuw afkeuren, is dat wat je van mij eist??? Is d�*t wat je verwacht dat ik doe om aan jouw definitie van
Citaat:
Moorden op een achterbakse wijze goedkeuren
|
te ontsnappen? Meedoen aan je Islamietenlynchparty? Aan je Kristallnacht? Een gestoorde in het land hiernaast is het uitgescholden worden beu en doet iets onaanvaarbaar en onverantwoordbaar en dan moeten
alle Islamieten hier het maar bekopen? Ist dass der Pudels Kern? Je bent noch in Texas, noch in Alabama, noch onder een ander regime, Knuppel! En als ik er iets aan kan verhelpen komt dat regime ook niet terug!!
Hou je definitie maar voor het recyclagepapier...