Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens
Tjah, zal het even omkeren, het is niet uitgesloten dat een vrouw handig kan zijn.
De harde mannenwereld is geleidelijk aan doorbroken door toegang voor vrouwen toe te laten..deze hele wereld vanaf de industrie tot in de kerk is het zuiver mannen geweest, ook in de politieke buhne !
Nu is het zo dat vrouwen wel kunnen bewijzen wat ze waard zijn, en ik kan tavek in diens posten wel mee volgen bij de vaststelling dat er geen verschil is qua competenties en kwaliteiten in vergelijking met de man, alleen de man heeft daar een concurrentieel nut aan verbonden waar de vrouw het best buiten kon blijven...
Het is een feit dat er meer en meer vrouwen gaan werken om een inkomen te verschaffen indien zij in omstandigheden terechtkomt waarbij haar huwelijk met een man stopgezet wordt of gaat scheiden...dan begin je toch behoorlijk na te denken als man dat vrouwen meer in staat zijn de betrekkelijkheid van de mannenzaken in te zien, volstrekt normaal ergens dat die vrijheid haar eindelijk ook eens gegund wordt..vrijheid van keuze, vrijheid om te leven hoe ze het zelf wilt...enzovoorts... in relatie tot de man zijn de verschillen toch verbazend groot als je ziet hoe dat financieel geregeld wordt !
|
Als ik veel vrouwen in mijn omgeving mag geloven....valt de hardheid van die mannenwereld nog heel goed mee hoor.....De vrouwenwereld vinden ze in veel gevallen alleen maar harder.