Los bericht bekijken
Oud 17 april 2003, 15:34   #1014
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Tja zo zie je maar de misdadigheid van de Kerk zou ik het durven te noemen. Onschuldige wezens beschuldigen van iets.
Onschuldig is men niet, daar men ingaat tegen een goddelijk gebod. Trouwens, niet alleen de Kerk zegt dat ook de joodse godsdienst leert identiek hetzelfde. En in alle culturen waar ook ter wereld en in om het even welk tijdperk wordt homoseksualiteit als verwerpelijk beschouwd. Rekening houdend met het feit dat in heel veel volkeren de wetten eigenlijk voortspruiten uit de godsdienst zegt dit meer dan genoeg. Het gaat hier dus om een algemeen geldende wet. Dat kan ook moeilijk anders daar homoseksualiteit tegennatuurlijk is en bijgevolg de geest van de mens die er verder in gaat ziek maakt en hem steeds verder in zijn ongeluk duwt.
En dat terwijl David en Jonathan twee gillende nichten waren. van je geloofsgenoten moet je het hebben...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden