Los bericht bekijken
Oud 17 april 2003, 16:42   #1036
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Klein detail voor de Blokhaters... ik heb een zeer hoog IQ, 2 universitaire diploma's op het gebied van de menswetenschappen, een niet-depressieve, niet-gefrustreerde en zeer positieve speelse instelling en stem toch voor het VB. Gewoon omdat ik het eens ben met hun programma. Dat is mijn recht. En het is helemaal niet tegennatuurlijk.
Laat me raden: U hebt diplomas P&S en Agogiek waarvoor de andere studenten altijd smalend hun schouders ophaalden. Desondanks het feit dat u of werkeloos bent, of in een sector werkt die eigenlijk helemaal niets met uw opleiding te maken heeft, heeft u uzelf wijsgemaakt dat uw kans nog wel komt, maar eigenlijk bent u al over de dertig en is alle hoop reeds verloren. Uw speelse instelling uit zich in het zich dagelijks ladderzat zuipen om daarna vreemdelingenmoppen tappend samen met uw consoorten in elkaar te stuiken. De wereld draagt schuld aan de mislukking die u eigenlijk bent, u moet niet veranderen, neen, de maatschappij moet veranderen, en dan nog wel grondig ook. Uw IQ was bepaald door een test op het net die u vijf keer moest nemen voor u het gewenste resultaat had.

Bullshit? Uiteraard.

Komaan Babeth, er zijn misschien mensen die dankzij de bijdragen van uw partijgenoten a la V72, zo'n beeld gekregen hebben van Blokkers, maar dat neemt niet weg dat de meeste intelligente mensen op dit forum weten dat als een partij meer dan 10% van de stemmen haalt in Vlaanderen, die partij vertegenwoordigers van alle sociale klassen in zijn rangen telt. Jan VDB is een goed voorbeeld van hoe ook intelligente mensen de keuze voor een partij zoals het Blok maken.

Dat u perse op uw eigen kwalificaties moet wijzen, dat zegt meer over u als over de anti-blokkers, of de blokkers.