Interessante lectuur. Maar sorry. Ik moet er wel mee glimlachen.
Er zal niks veranderen met op dit forum uw gal te spuwen.
Wat ik ben of geweest ben in mijn vorig beroepsleven speelt niet de minste rol meer. Ik heb wel spijt dat ik vroeger niet gekozen heb om zelfstandige te worden. Maar dat zijn dus vijgen na Pasen. De verkeerde keuze heb ik immers zelf gemaakt. Van mijn klasgenoten zijn deze die schijnbaar het hoogste IQ bezaten niet degenen die financieel het best geslaagd zijn in het leven.
Maar wat is IQ? Wordt het bepaald door de inhoud van de schedel of wordt het bepaald door de universiteitsprofessor die zijn duim ofwel naar boven richt ofwel naar beneden? Praat er eens over met gediplomeerden.
Niet verwonderd staan als vanzelfsprekend het diploma terecht werd toegekend.
En de overschot? Als je die kan doen geloven dat hun schedel te klein was is de operatie geslaagd en dan spreken we er niet meer over.
Het leven kan toch simpel zijn. Voor sommigen toch.
En dan krijgen we vervolgens nog ministers die niet eens de leeftijd van dertig jaar bereikt hebben. Waarom? Weeral simpel hoor. Wegens decennialange
verdiensten binnen hun partij. En ook de anderen deden misschien aan politiek maar.........het werd niet opgemerkt.
Zou het niet kunnen dat IQ gebonden is aan afkomst?
Van mensen met een dikke kop kweek je natuurlijk afstammelingen met een dikke kop. Zo eenvoudig is dat. De wetten van Darwin zorgen daarvoor.
Daarom is de evolutie ook zo langzaam. Ze spreid zich over opeenvolgende generaties. Tot ze plotsklaps een nefast einde kent. Maar dat is dan weer te wijten aan inteelt met lagere specimen met kleiner hoofd.
Dat is het plezante op sommige topics van dit forum.
Het is soms de plaats waar dikke koppen debat voeren met pygmeën uit het oerwoud. En af en toe kom je hier zelfs een waterhoofd tegen.
En dat alles maakt dit forum tot een multiculturele samenleving.