Discussie: Politics.be Forum
Los bericht bekijken
Oud 7 november 2004, 00:11   #14
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Dit is het grootste politieke forum, politiek Binnenland.
Hoeveel wordt er hier eigenlijk over het VB en de migranten gesproken...
Oordeel zelf maar.
Nochtans vertegenwoordigen 1.000.000 Vlamingen toch maar een tiende van de Belgische bevolking.
Wordt het geen tijd om over iets anders te discussiëren ?
Ongeveer 3/4 van de deelnemers is Vlaams Blok (+50%), Vlaams-nationalist of rechts tot extreemrechts gezind. Bovendien is de kwantiteit van deze deelnemers bijwijlen overdonderend. Daarnaast hou ik mijn kritiek ovber de moderatie wijselijk in omdat ik genoeg verwittigingen heb gehad om soortgelijke kritieken zoals jij.

Wat mezelf betreft (en de kritikasters die mij verwijten het Zwart Blok er steeds bij te sleuren): ik ben een gepassionneerd Blokwatcher en je moet van mij niks anders verwachten dan dat ik tot in den treure de mestkevers en hun zielige aanhang op dit forum met veel genoegen door de mangel blijf sleuren.

Tenslotte, overschat het impact van dit forum niet op de publieke opinie of stemgedrag, want dat impact is zowat 0,0 (zie eerdere topics omtrent dit onderwerp).

Kort samengevat: dit is een hobbyclubje voor neurotische en psychotische doordrammers, pesters, internetjunkies en haters allerhande slag. Ik wil je graag namen noemen als je dat vraagt te beginnen bij ancapa, peace, seba, knuppel, distel, radicaal, betweter enz... zodat je al snapt wat ik bedoel. Al de rest laat het snel afweten op een paar enkele vluchtige passanten na.

Have some fun.