Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2015, 13:16   #418
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Veel meer dan dat jong. Ik ben begonnen bij de post op de toldienst. Vandaar naar GM plant 2 gegaan waar ik instond voor een deel van de productielijn (zien dat er voldoende materiaal beschikbaar was voor min. 3 dagen productie van alles wat er in dat gedeelte van de lijn nodig was en bestellen wat er te kort was). Vandaar gouden handdruk aanvaard en begonnen bij BASF Dora 850 ( productie polyvinylchloride ) In die periode in avondschool technische voor gebouwenuitrusting voltooid + twee jaar bouwkunde (bouwkundig tekenen) en ter gelijkertijd een zaak opgericht als Sanitair installateur en dakwerken. Later, waterbehandelingsapparatuur van Amerika import bij genomen en nog later sanitair afgebouwd en import behouden, terzelfder tijd gewerkt als technische dienst voor drie klinieken.

Ik denk dat ik meer dan mijn deel aan belasting heb afgedragen, meer dan dat gij misschien al die tijd verdiend hebt.
Dakwerken ? Die werken allemaal in het zwart, zelfs het personeel.
Ik ken er geen enkele die voor het offeciële loon van pakweg 1400 euro netto of een dak klom en , eerlijk gezegd, ge zou goed zot moeten zijn.
Toen ik nog bankzaken deed had ik toch wel wat klanten uit de bouw en die werkten ALLEMAAL voor een deel in het zwart.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden