Los bericht bekijken
Oud 7 november 2004, 12:36   #16
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Iedereen weet dat de islamitische hoofddoek, sluier, spleet etc. (hijab, niqaab : we "moeten" zelfs hun eigen arabische benamingen ervoor gebruiken) geen gewoon 'kledingstuk' is, zoals grootmoeders sjaaltje er een was, maar WELDEGELIJK een SYMBOOL.

Het dragen van SYMBOLEN van nazistische of fascistische ideologieën is volgens mij al lang verboden!

Ondertussen beginnen de ogen van de meeste mensen open te gaan, en is men tot de ontdekking gekomen dat bepaalde stromingen binnen islam (ik druk me voorzichtig uit) weldegelijk FASCISTOIDE zijn, dat fundamentalistische islam weldegelijk terroristisch is en een ondermijning van ons huidig democratisch systeem beoogt.

Kan iemand me dan eens rustig uitleggen waarom de SYMBOLEN van zo'n fascistoide ideologie niet zou mogen verboden worden, terwijl de hakenkruizen dat weldegelijk zijn?
Kan iemand mij uitleggen waarom de FASCISTOIDE kopvodden van de KK-Klan verboden zijn, terwijl de ISLAMFACISTOIDE kopvodden dat niet zijn? De islamvod heeft bovendien een dubbele functie : behalve het uiterlijk bestendigen van de inferioriteit van de vrouw in de macho-moslimwereld, dient die vod om de verplichte apartheid tgo de ongelovigen in beeld te brengen.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden