Los bericht bekijken
Oud 23 februari 2015, 16:30   #6609
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Die ratingbureaus hebben banden met de Amerikaanse overheid dus deze oordelen zijn politiek gemotiveerd, ik denk dat veel investeerders daar dwars door zien.
Geen kans. Wie wil er nu investeren in een pure, corrupte maffia-staat waarvan de "stabiliteit" afhangt van het politieke (en fysieke) overleven van 1 man.
Je speelt beter met de lotto, dat is een betere investering en beleggers weten het maar al te goed.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Feit is dat de roebel een deel van het verlies opnieuw goedgemaakt heeft, terwijl uw teergeliefde hryvna echte rommel is. Straks zullen Oekraïeners nog smeken om terug de roebel te mogen invoeren.
Mijn vermogen is in euro, ik ben ondertussen hryvna-miljonair.
Voor de meeste oekraieners maakt het niet veel uit, die produceren en consumeren toch puur lokaal. Enkel op import gebied is het een probleem, maar de reden ligt uiteraard bij de oorlog die rusland voert, niet alleen militair maar ook economisch en ideologisch via de propaganda.

Zij willen het land in de vernieling rijden om -vooral aan de russen zelf- te tonen wat er gebeurt met een land dat zijn eigen koers wil varen en een beter leven wil dan onder de hiel van Putler.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden