Los bericht bekijken
Oud 26 februari 2015, 13:51   #68
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Leuk voor de normale vlaamse meisjes die in bikini gaan zwemmen. Al die testosteronboys waar ze anders al zoveel last mee hebben, gaan nu echt wel kunnen zien wie "eigen volk" is en wie ze wèl mogen lastigvallen.

Bye bye sunparks.
Inderdaad, ik vind het toestaan van een boerkini zo vrouwonvriendelijk, dat ik iedere vrouw adviseer om die reden er geen poot meer binnen te zetten!
En voor er gemiauwt wordt " dat die vrouwen dat toch zelf moeten weten" mooi niet, want door hun kledingkeuze ondersteunen ze mannen met een brein als pinda's, die dus denken dat vrouwen die dit niet dragen weer hoeren zijn die je mag lastig vallen.

Dit is ook mijn land en ik heb genoeg hiervan, wie geen normale aangepaste zwemkledij wil dragen moet geweigerd worden, die apartheid en onderscheid leidt tot agressie tegenover niet moslima's en daarom opzouten met die boerkini.
UIt protest zouden vrouwen moeten weigeren nog te zwemmen wanneer die boerkini dames aanwezig zijn.Dus naar de kassa en indien je verneemt dat boerkini toegelaten is, gewoon zeggen dat je om die reden geen ticket koopt.
alice is offline   Met citaat antwoorden