Los bericht bekijken
Oud 2 maart 2015, 00:24   #41
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
Als dat allemaal waar is, waarom slaag jij er dan niet in een stabiel leven op te bouwen en ik wel? Waarom heb jij nood aan een psychiater en ik niet? Waarom heb jij op dit forum 1000+ berichten nodig om aandacht te krijgen en ik niet?

Je kan wel vele zaken beweren, maar soms moet je ook eens kijken naar de feiten, de realiteit.

En ja, het was inderdaad dwaas van mij om te denken dat ik je zou kunnen 'repareren' door jou liefdevol te behandelen en interesse te tonen voor jou. Die rol had ik inderdaad nooit mogen spelen en dat neem je me nog steeds kwalijk. Hier op het forum worden je problemen niet opgelost, stop met jezelf dat wijs te maken. Een mens met eigenwaarde, legt niet heel zijn privéleven te grabbel en maakt geen topics aan met de titel:"Gepakt voor diefstal" of "Niks mis met werkloos zijn" of "Ik laat me binnenkort gek verklaren", enz...

Voor de meesten hier allemaal zeer leuk om te lezen en jou publiekelijk belachelijk te maken, puur entertainment, maar het merendeel zit geen reet in met jou en het helpt jou persoonlijk ook geen stap vooruit. Je bent zelfdestructief en dat kan iedereen zien. Als je mij niet gelooft, vraag dan de mening van anderen en hopelijk doen ze je inzien wat ik al zo lang probeer.
*sigh* er is iets dat je maar niet schijnt te begrijpen, wij zijn niet hetzelfde: face it en euhm binnen dit en zoveel jaar ben ik zoals ze zeggen "binnen" .. denk je nu werkelijk dat ik me gekwetst voel als men me hier "uitlacht" lol, als ik echt geen ander vangnet zou hebben dan misschien wel ja .. het tegendeel is echter waar
bembem is offline   Met citaat antwoorden