Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience
Als je geld genoeg hebt zal je maar al te goed beseffen dat je dement wordt verklaard door je erfgenamen en een paar aanvullende handtekeningen.
Er is een zaak hangende bij het EHRM na een terechtstelling zonder akkoord.
Dementie is maar een voorwendsel tot liquidatie als je geld op is of als je er nog genoeg hebt. Wat de FT al 15 jaar geleden schreef wordt bewaarheid, eerst in Belgie: naarmate de ouderdom onbetaalbaarder wordt zal er wettelijk geliquideerd worden. Zo maak je plaats.
Sommigen schijnen niet te beseffen welke zware en vooral publieke procedures er bestaan om iemand terecht te stellen in een aantal landen waar de doodstraf wordt uitgevoerd.
In Belgie bestaat wettelijk de toestemming een kind te doden op basis van handtekeningen. Niets meer dan dat. Al de rest is gebakken lucht.
|
Dit is wel een schoolvoorbeeld hoe je van een zeer ernstige zaak een karikatuur kan maken.
Nu besef ik wel dat je katholieken, en zeker hun pastoors en bisschoppen niet kunt vertrouwen (hun organisatie, de centen en de faam van hun organisatie, gaan voor op alles), maar toch: ze zien echt liever dat ik crepeer zoals ik mijn hond in geen jaren zou willen laten afzien, en mijzelf het recht ontkennen op een eigen beslissing.
Heren en dames katholieken, zeg aan jullie volgelingen dat het een zonde is, dat ze er voor naar de hel zullen vliegen, maar laat mij voor mezelf beslissen, in een zorgvuldig wettelijk kader.
Dank u.
.