Citaat:
Voor ons is het welbehagen van onze kinderen prioritair boven het principe om geen vlees van onverdoofd geslacht dieren te eten (velen weten zelfs niet wat halal is en denken (écht waar) dat het een bereidingswijze is "die echt wel even lekker is". Maar dat zouden we dus wel moeten doen in de toekomst: belastingen betalen voor zee- en bosklassen, maar onze eigen kinderen thuishouden.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List
ik heb mijn kinderen zeer uitgebreid en met beeldmateriaal geïnformeerd over de extra kost voor dierenwelzijn van Halal voeding. Ik ben er gerust in dat zij liever vasten dan Halal te aanvaarden, ondanks de poco verdraagzaamheidsspoeling die ze op school daarover steevast krijgen.
|
Zoals A.L. hier komt te zeggen;
Als het welbehagen van uw kinderen prioritair is zou je ze uitleggen wat ze moeten weten.
PS: Wij gingen nog op gesubsidieerde bosklassen en het kost relatief weinig dus maar toch moesten de ouders er vroeger (jaren 80 en 90) ook al voor betalen. Zelfs toen wisten wij al een enkele klasgenootje waarvan de ouders het bedrag niet kon ophoesten. dan sparden wij mee voor hen.
En in het middelbaar herinner ik me de vele hotdog verkopen en kaarsen, kaartjes... ten voordele van onze jaarlijkse educatieve schoolreis. Vandaag de dag zo goed als volledig, dus niks belastingen.