Los bericht bekijken
Oud 8 november 2004, 16:32   #38
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
Met dat verschil dat ne jackpot allen gemaakt is om u geld te kosten en dat cafébazen sympathieker zijn dan bankvolk...
Beetje gezond verstand gebruiken (spreiden, geduld oefenen en u niet teveel laten wijsmaken) en het brengt in alle geval meer op dan 'n spaarboekske. Software en andere zever blijf ik met mijn pollen af, om investering rap twee of drie keer terug te verdienen zijn er ander manieren maja, dan moet ge uw pollekes vuil willen maken en echte risicos pakken, da's natuurlijk ietske anders dan getallekes in de mot houden.

Spijtig voor uwe maat maar natuurlijk niet eind van de wereld. Vent in de buurt heeft zich opgeknoopt wegens al zijn geld alleen maar in lernout en hauspie gestoken.
Vrees ervoor, Mambo, situatie zoals in jaren '80 van nog geen dertig frank rap-rap naar 45+ is weinig waarschijnlijk door enerzijds concurrentie-positie vanuit EU en euro en anderzijds het kaartenhuiske waarop een groot deel van Amerikaanse consumptie gebaseerd is.

Amerikaanse aandeelkes kopen met z'n dollars en dan in totaal beter uitkomen dan gedaalde wisselkoers geeft, lijkt mij ietske realistischer.
Dat is waar wat je zegt, maar in zijn geval heeft hij zich laten leiden door zeer duur betaald advies. Worldcom en dergelijke, ook l&h jawel en anderen ook nog. Je ziet dat die dure advies in werkelijkheid ook al niet veel inhoud.

Van die dollar verwacht ik persoonlijk ook niet veel, ze gaan dat kunstmatig onder de euro blijven houden om hun export te verhogen.
Al bij al is de euro dan toch geen goede zaak zo te zien.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden