Los bericht bekijken
Oud 8 maart 2015, 11:55   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Hoe gevaarlijk zijn drones?

Naar aanleiding van een krantenartikel 'Drones blijven Parijs teisteren' stel ik mij toch enkele vragen omtrent drones.

Hoe gevaarlijk is zo een drone?

De 'kinderdrone' overal verkrijgbaar kan snelheden halen van een 18km/u.

De iets zwaardere drone ook gemakkelijk te verkrijgen en uitgerust met camera haalt snelheden van om en bij de 54km/u.

De 'professionele' done kan tot 105km/u halen en een hoogte bereiken van 4 �* 5km.

Daarnaast heb je natuurlijk ook nog de militaire drones waar ik liever niet wil over in detail treden.

Stel, iemand koopt ene drone maar kan daar niet echt goed met overweg en die knalt tegen uw hoofd? Wat dan?

Stel uw buren kopen een drone en terwijl u met uw liefje/vrouwtje schaars gekleed in de tuin ligt al genietende van het zonnetje zie je de drone van de buren overvliegen, de camera in de aanslag. Privacy?

Knal ik die gewoon uit de lucht dan of kom ik dan in de problemen?

Stof tot nadenken? of zie ik dat weer totaal verkeerd

p.s. Wil ik er nog niet over nadenken wat, gangsterbendes/dieven/andere onverlaten des Aardkloots dezes, met dat soort van toestellen allemaal in kaart wil/kan brengen.

De FakeBook drone ...

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 maart 2015 om 12:05.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden