Los bericht bekijken
Oud 8 november 2004, 17:16   #162
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
@ Pierke:
Héél de tread gelezen en dan nog eens Uw bijdrages opnieuw.
Bijgevolg is het nu dus veel te laat om u uitgebreid m'n respect en dank te betuigen voor uw bijdrages in deze tread. ( dat, en wie ik als persoon ben post ik later wel in een pb)
Doch, ik wou nu nog gauw een berichtje plaatsen om te proberen u nog eventjes hier te houden.
F. Vermeiren heeft me zojuist z'n herwerkte versie van een boek bezorgd dat hier een jaartje geleden is "becommentariëerd". "De man die in 70 het kruis overleefde."
Net als ikzelf heeft Vermeiren zich verdiept in het "ontmaskeren" van het christendom. Ik ben het bijlange niet eens met �*l z'n stellingen, maar het oorspronkelijk boek heeft wel een aantal oude vragen opgelost.
Anyway, binnen enkele dagen zou er hier een tread moeten aanwezig zijn die het nieuwe boek becommentariëerd.
Hoop je hier dan terug te vinden.
PS; ik ben niet zo handig in het plaatsen van linken naar topics
maar mocht je interesse hebben, dan kan je alvast de voorgeschiedenis van de komende dicussie terugvinden in een topic "Jezus en Josephus", opgestart door Darwin.
@Pierke; hier wou ik nog aan toevoegen dat de topic," Was het Christendom een remedie tegen de multiculturele chaos?" van Darwin, opgestart op 22/10/2003, aansluit op voorvermeld thema, en waar een paar interessante denkpistes uit de doeken worden gedaan.