Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2015, 07:34   #1421
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
O nee, die muis die zong als een vogel was absoluut geen spontane mutatie, en die E. coli die zich aanpaste aan de omgeving ook niet zeker?
Neen

Citaat:
Nee, jij begrijpt noch de onderzoeken, noch wat ik zeg.
Omdat ik het pas wil begrijpen bij een voorbeeld, in de context.
Ik kan ook ellenlange teksten vanbuiten leren, maar het werkelijk begrijpen is iets anders.
Neem nu hare5, chromosoom 2 mutatie....
It comes down to this: We weten het niet!
Of weet U wel hoe en waar die mutaties plaatsnamen?

Citaat:
Een mutatie vind plaats op het niveau van een DNA strand, dus in een van de twee cellen die overblijven na een deling. Als die cellijn dood loopt wordt de mutatie niet doorgegeven.
Hoeveel soorten mutaties zijn er, en de welke bespreken wij? Diegene die niet dood gelopen zijn, degene die tot iets significant nieuw leiden. De voorbeelden het dichtste bij ons (zoogdieren) tonen ons iets heel anders dan bacteriëel leven of virussen op een petrisdishke.

Als ik een stukje huid uitsnijdt en op agar smijt en daar eens goed op nies ga je ook mutaties waarnemen. Maar wat is de relevantie?

De zoogdieren leggen we niet even op een petrishdish he, dus daar moeten we andere voorbeelden voor grijpen. Maar de voorbeelden uit de praktijk tonen ons het tegenovergestelde van wat U zegt.

Citaat:
Ik denk dat wij niet veel verder meer gaan komen. Prettige dag nog, en veel plezier met uw alternatieve evolutietheorie.
Dat zal niet aan mij liggen.
Een theorie inderdaad, waar men nog alle dagen aan werkt.
Wie gaat er nu rotsvast overtuigd zeggen in deze tijden: de mens is de oorzaak van een spontane mutatie bij een individu die alle hominoids eruit selecteert op amper paar duizend jaar tijd....
Peche is offline   Met citaat antwoorden