Los bericht bekijken
Oud 14 maart 2015, 04:58   #1470
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
????????????????????????
Man man man

Gij blijft maar rond de pot draaien hé
Echt waar Praha,ik ben het deze keer niet!
En ik zeg dat niet snel van mezelf.
Zeg gewoon: Wij geloven dat onze evolutie afhing van spontane willekeurige mutaties.
Maar dat zeggen we liever niet omdat je dan minstens even religieus overkomt als iemand die zegt dat god het universum creëerde.
Beide rusten helaas op evenveel feiten. Beliefs, assumptions, ...

Of heeft U voorbeelden zonder rond de pot te draaien?

Citaat:
Ik heb het al héél de tijd over mutaties en hoe die als ze niet meteen zéér nadelig zouden zijn ( da's dan 99.9999999999999 % ) gewoonweg zullen doorgegeven worden omdat ze gekopieerd worden.
Iets waar gij van blijft insinueren/betwijfelen dat het niet zo zou zijn.
Ik sprak speciaal nog over genotype mutaties daar gij blijkbaar ook met een soort misverstand zit dat elke genetische verandering meteen duidelijk merkbaar zou zijn op het uiterlijke vlak... dat is dus niet zo.
Dus heel mijn familie heeft longenfyzeem en kanker van het roken.
De kans is 99,9 dat zulke (nadelige) mutatie niet overgeven is op mij? Wel bedankt voor je uitleg, maar ik volg toch mijn dokter zijn advies daarin.
Dat is mijn voorbeeld van mutaties die achteraf plaatsnemen.
Een ander heb ik helaas niet... U DAN WEL?
Let wel, de mutatie moet erfelijk over te geven zijn en pas na je geboorte plaatsnemen he. De mutatie zou nog niet in je ouders zijn.
(Snapte mijn vraag: hoeveel mutaties heb je en je moet A niet voor B gebruiken).

Citaat:
En nu gaat het weer over herten, evolutie en citeer je Darwin.
Die man had zelfs geen weet van mutaties en kon zich enkel richten op een waarneembare evolutie in het fenotype.
Heeft U dan een ander voorbeeld die jullie punt zou staven?

Citaat:
ps. allez ik zag deze post nu staan omdat ik net een nieuwe browser heb geïnstalleerd en voelde me even gedwongen te reageren.
De rest van je posts zal ik later wel doornemen
We zien wel he
Peche is offline   Met citaat antwoorden