Los bericht bekijken
Oud 17 maart 2015, 11:37   #8
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Ik ken vrouwen die heel goede bestuurders zijn, (helaas ken ik er ook andere) en waar ik liever naast zit dan bij veel mannen die hun ego opkrikken door, meestal met een bepaald soort auto's, het beest uit te hangen.
Dat zal dan wel, maar wat is volgens u een goede bestuurder is dan de vraag ? Dat die doodrijder van Zo. morgen geen goede bestuurder is dat is duidelijk, en dat er veel mannen zijn die geen goede bestuurders zijn dat is ook duidelijk. Hier had ik het in mijn oordeel over goede bestuurders eerder over de technische rijvaardigheid, als je begrijpt wat ik bedoel. En daarin schieten vrouwen nu toch wel heel veel te kort. Hoeveel Formule 1 vrouwelijke piloten kent gij zoal ?

Je krijgt dan situaties waarbij de ene persoon in feite even veilig kan rijden als een andere maar zich door zijn hogere rijvaardigheid een iets hogere snelheid kan permitteren, met even weinig ongelukken. Denk bvb nog maar gewoon eens aan iemands reactietijd en hoeveel afstand u aflegt op 1 sec bij 100km/h.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden