Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet
Ik krijg dan hetzelfde vliegend ****** van mensen als U. Ge bent wel degelijk het soort mensen dat enkel in zichzelf gelooft of wat in de openbaarheid en op TV of in de kranten te lezen staat. M.a.w. bezit U een kuddegeest, en laten we niet vergeten een uitermate flinke dosis cognitieve dissonantie. Dat hebt ge tot vervelens toe hier reeds bewezen. De rem dan dus maar op alles wat uw 9 to 5 leventje maar enigszins zou in de war kunnen brengen. Met uitermate bekrompen geesten als U is er geen vooruitgang.
Ineens bent U dan ook steenhouwer en denkt U het beter te weten dan mensen die twee decennia in dat beroep zitten. Kan een mens nog achterlijker en dommer zijn vraag ik me dan soms af ? Blijkbaar wel. Maar misschien bent U wel moslim. Dat zou me dan ook geenszins verwonderen. Die geloven ook nog dat de aarde vlak is.
Ik was het bijna nog vergeten: andere mensen belachelijk maken is ook een tactiek die uw soort kenmerkt. Soms vraag ik me af of mensen als U daarvoor betaald worden ? Om alle verruimend denken dat enigszins indruist tegen de mainstream dan maar onmiddellijk, als een kip zonder kop, in het belachelijke te trekken. Zeer bedroevend.
|
wacht efkes ... ge zijt boos omdat ik niet geloof in het feit dat de piramiden onmogelijk door mensen gemaakt kunnen zijn? dat de technologie zo geavanceerd was?
Wel ... wie anders?
Gij kent mij 0%. Ik ben net geen kuddebeest, ik ga gewoon tegen iedereen in die onzin verkoopt en het niet kan bewijzen. Zoals in dit geval. Dat iemand uit Zwevezele 20 jaar steenhouwer is geweest (wat ik niet kan controleren of het waar is), maakt hem geen expert in Egyptische oudheidkunde. Dat is echt een machtsargument van kust mijn voeten.
U mag al die hokus pokus geloven. Ik niet. Het bovennatuurlijke bestaat niet.
Maar u mag altijd een antwoord geven op de vraag van 1 miljoen: als het niet de mens is, wie heeft dan wel de piramiden gebouwd?