Los bericht bekijken
Oud 22 maart 2015, 12:09   #5
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Ik ben allerminst een Didier Reynders-fan, maar deze kritiek op zijn deelname aan een folkloristische optocht is toch totaal van de pot gerukt !

En inderdaad, ik denk dat Frankrijk momenteel andere katjes te geselen heeft dan met het vingertje naar Brussel te wijzen. Syriëstrijders, economische malaise en IS aan de overkant van de mediterranée, dat zijn volgens mij prangender problemen voor onze Zuiderburen dan zich druk te maken in een onschuldige ommegang.
Er moet paal en perk gesteld worden aan schmink-bezit, zoveel is een ieder duidelijk.

Zo zou het alleen mogelijk mogen zijn dat mensen zwarte schmink kopen als ze daadwerkelijk lid zijn van een toneelclub waar men minstens twee maal per maand repeteert. De wijkagenten kunnen zoiets opvolgen, terdege controleren en zo nodig, streng optreden tegen openbaar en verboden zwarte schmink-bezit.

Ook moeten er veilige kluizen voorzien zijn in de toneelclub zo dat de schmink daar veilig kan bewaard worden zodat de acteurs is spe er niet mee naar huis kunnen om misbruik - o.a. door kinderen en dergelijke - te voorkomen.