Los bericht bekijken
Oud 9 november 2004, 15:46   #303
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Kwestie van gezond verstand:
Ik ga ook niet "Les Flamandes" van Brel zingen voor 't Beest... als ze aan 't "gordelen" zijn (of aan Cafe Odal (en hoe heet dat op de Vrijdagse Markt nu ook weer?), aan de Roelandt in Gent (of als ik Distel IRL mocht tegenkomen, en hij gewapend is, of één van zijn collegas (met een mes nog, chrref hij gisteren). Dat geldt voor de Lopsmoelen van dit land, enfin een groot deel van degenen die sinds mei ll. op dit forum erbij zijn gekomen.

Dat zou provoceren zijn, en provoceren is nu juist wat Sint TVG minstens een keer te veel gedaan heeft. Mevrouw Verreycken heeft ook ene "Robklop" ietwat geprovoceerd en we hebben allemaal de fotos van het resultaat kunnen zien...(geluk dat ze een spuitbusje bij had om zich te verdedigen, anders zou er nog slechter vanaf gekomen zijn..)

Die dreiging met fysiek geweld spoelt al geruime tijd over ons van mestkeverkant. Piano werd ook al bedreigd. Ik moest "afgeknald" worden...Hopelijk dat wat aan Sint TVG gebeurde hen doet inzien hoe dat overkomt bij niet-mestkevers, gewoon het gevoel waarmee andersdenkenden of andersgekleurden willens nillens moeten leven in hun nabijheid.

:
En dat noem jij dan "kwestie van gezond verstand."
Volgens mij probeert Filo een onveiligheidsgevoel te kweken.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline