Los bericht bekijken
Oud 26 maart 2015, 10:30   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Buitenlandse Zaken woest op VTM-reeks ‘Alloo in de buitenlandse gevangenis’

Bron

Detail tekst:

Citaat:
Buitenlandse Zaken is boos over de gang van zaken in het programma ‘Alloo in de Buitenlandse gevangenis’. Daarin klagen de gevangenen namelijk keer op keer dat ze aan hun lot worden overgelaten door ons land. ‘We steken net zoveel werk in hen!’
Niet dat ik er al naar gekeken heb naar het programma daar, totaal geen interesse voor.

Niemand zegt dat je in de gevangenis moet geraken.

Als je daar zit om de één of andere reden dien je te zwijgen en blij te zijn dat je eten en drinken krijgt, sport, spel, opleiding, film, warmte, computer ...

Heeft die idioot van een Alloo echt niks anders te doen denk je dan?

Maar ja we leven nu éénmaal in een land waar men: alles voor de gevangenen, gangsters en allochtonen hoog in het vaandel draagt.

Over die brave belastingbetaler zwijgt men in alle talen, integendeel, afhalen die mensen ...