Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere
Dat onderzoek gaat toch niet over Amerikanen?
Ik zeg dat al-Qaeda verantwoordelijk was , maar ook dat er een belangrijk onderdeel van het officiële rapport niet klopt.
|
Al qaeda is er niet verantwoordelijk voor...immers, een gebouw dat tot stof werd verpulverd zonder massale brokstukken te vertonen...zou ik ook anders beginnen denken dat er wapens gebruikt werden van nucleaire aard in de vorm van raketten..de hoofdverdachte hierin is het tegenwoordige Israël door een duitse onderzeeër te kopen van 1 of andere land...maar helaas, de meesten zullen denken dat er daadwerkelijk vliegtuigen in hebben gevlogen..volgens de getruceerde mediabeelden wel maar werkelijk...vliegtuigen kunnen en konden nooit zo'n gebouw neer krijgen...vliegtuigen die een gebouw doen verpulveren ? Neen, denk ik niet en nooit zijn die daartoe in staat..buiten dat vliegtuigen enkel voor schade aan een omvervallende topstuk konden zorgen !
Trouwens..dat zwiepmomentje volgens de beelden voordat de torens effectief instortten is ook veroorzaakt door een vliegtuig..maar dat zal weinig uitgehaald hebben ten aanzien van de werkelijke metalen funderingen en structuur van dat gebouw...dus is er iets anders dat zo'n gebouwen werden verpulverd door een soort ultrasoon wapen die alles kon verdelgen tot aan het metaal toe !