Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb
Dat is niet het antwoord op mijn vraag.
Mijn vraag was: zijn er samenzweringen waar ge niet in gelooft.
Ik zal u een lijstje maken van de meest gekende:
Roswell 1947
de moord op marilyn Monroe
moord op Kennedy
moor op princes Diana
9/11
Dutroux
Maanlanding
Vul naar eigen goeddunken aan, en duidt degenen aan waar ge niet in gelooft.
|
Roswell 1947 is geen samenzwering maar een feit gemeld in de media maar vrij snel hebben ze daar iets anders van gemaakt !
Marilyn Monroe is geen samenzwering.
Kennedy is een samenzwering omdat hij geen toegang had tot ufo dossiers enerzijds en anderzijds wegens een order die het bankenprobleem in 1 klap zou oplossen.
Dianna is geen samenzwering maar een ontsnapping wegens de kwestie over haar man die wou scheiden.
Dutroux is geen samenzwering maar een doofpot over feiten die niet mogen onderzocht worden.
Maanlanding is een hoax..niet echt gebeurd ze hebben hoogstens gereisd rond de maan en terug...dan denk ik dat ook deze een hoax was..
9/11 is een samenzwering over de kwestie van de rol ISRAEL vs VS.
En inderdaad er zijn heel wat zaken gemeld geweest waar het zaakje duidelijk bij stinkt...daarbij denk ik aan getuigen die gedood worden of er wordt iets gesaboteerd waardoor het lijkt dat het ongeval een natuurlijke dood blijkt te zijn of met veel geluk word je geld aangeboden te zwijgen over de werkelijke situatie en daarvan nooit of te nimmer iets van naar buiten te brengen...neen, ik geloof niet zomaar klakkeloos wat jij mij probeert wijs te maken geertvdb...