Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibeke
Is dat echt het probleem?...Ik weet het niet. Enkele tientallen jaren terug liep ik nog heel vrolijk door Antwerpen en iedereen was vrolijk met mij. Hoewel we toen nog even moslim waren. Vandaag kan je als Arabier geen straat door of je krijgt minstens 10 kwaaie blikken toegeworpen van de gemiddelde Belg. Dus misschien zoek je oorzaak wel op de verkeerde plaats.
|
Die kwaaie blikken komen door dat we nu meer over jullie weten dan vroeger. Wat vroeger slechts een vage veronderstelling was, werd door nadere kennismaking en studie enkel veranderd in een feitelijke vaststelling.
Dat jullie nu met zovelen zijn en vandaag "nog even moslim zijn als vroeger" maakt het allemaal nog veel erger. Het betekent dat er over niet al te lange tijd uiterst draconische maatregelen gaan getroffen worden door onze beschaving zodat deze kan overleven. Wij zijn wel open en tolerant, maar niet oneindig gek.
Jullie worden vanuit jullie omgeving zodanig gehersenspoeld dat jullie denken onoverwinnelijk te zijn en dat het perverse westen als een rijpe vrucht vanzelf in jullie schoot zal vallen. Maar bij ons is een Europese Fatah beweging aan het groeien. En die zal even meedogenloos tegen jullie gaan optreden als de Palestijnen tegen de Joden in Israel.
Tenzij uiteraard figuren als Filip Dewinter en Ayaan Hirsi Ali en Geert Wilders met vreedzame en democratische middelen de kans krijgen om effectieve oplossingen uit te werken.
Maar ik zou daar maar niet al te veel op rekenen. 9/11 en 3/11 en 2/11 zijn jullie Pearl Harbour. Jullie hebben een reus wakker gemaakt.