Los bericht bekijken
Oud 3 april 2015, 19:22   #218
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
nope MJ heeft wel ettelijke moeders van minderjarigen een klein fortuin betaald als zwijggeld
SS is een recidive verkrachter.

of ken jij er nog die zich eerst niet herinneren seks gehad te hebben met een vrouw, maar als er dan materieel bewijs is, zich dat ineens herinneren maar ineens ook weer weten dat het met wederzijdse toestemming was ?

meerdere zaken, in hasselt al een doen verdwijnen eerder, al een andere zaak afgekocht eerder ...

maar geloof jij maar wat jij wil hoor fred ...
Dus die juf uit 'de blokkendoos' is ook een verkrachtster....in jouw redenering ??

Ken jij die moeders in de zaak MJ dan persoonlijk ? Buiten wat je in 'de boekskes' leest weet jij niks van die ganse zaak.
Ik weet niet of SS veroordeeld is geweest als verkrachter en nog minder als recidive verkrachter
En om voor de één of andere al dan niet persoonlike reden niet direct willen vertellen dat je seks met iemand hebt gehad is nog niet hetzelfde als dat je die iemand hebt verkracht.....dat zijn pure veronderstellingen.
Ik geloof niks zolang ik geen bewijzen zie en of iemand daadwerkelijk schuldig wordt bevonden....Jij gelooft blijkbaar alles wat er wordt verteld....of vooral wat ze vertellen dat parallel loopt met je vooroordeel.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 april 2015 om 19:26.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden