Los bericht bekijken
Oud 9 november 2004, 23:19   #41
Shizie
Banneling
 
 
Shizie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Locatie: Ergens in Siberie
Berichten: 2.629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sam
Prachtig,

Het feit dat U aantoont dat je voor Vlaanderen kiest stemt me héél gelukkig.
Hierbij kunnen we ook concluderen dat je je volledig volgens de westerse (lees: Vlaamse) normen gedraagt,

Het nieuwe VB kan zéér goed mensen gebruiken van vreemde origini op voorwaarde dat deze zich volledig hebben geïntegreerd. Dat zou ook een mooie stap vooruit zijn.

Maar geef toe, de linksen mogen er trots op zijn, "slecht" 5 wetswijzigingen en 1 grondwetswijziging waren maar nodig.
Dank je, ik vind dat ik al vrij goed geintegreerd ben ( sorry als het onbescheiden klikt). Ik heb vast werk, heb nooit gedopt etc heb bijna geen russische vrienden etc..

Ik vind gewoon dat jullie land van jullie "ontnomen wordt", wel zonder geweld voorlopig, thanks god. Door corrupte, incompetente politici aan de macht, die ons het recht niet willen geven om daar iets tegen te zeggen door. Door moslims die schaamteloos gebruik maken van SZ etc en kweken sneller dan Belgen. Als ik op straat een zwangere vrouw zie heeft die zeer vaak een hoofddoek of is een afrikaanse.
Dit is een beetje triest.
Vandaag heb ik naar de begraffenis van Van Gogh gekeken, ik zag die intelligente gezichten van de aanwezige mensen daar en dacht : die mensen verdienen het niet om hun land zo te verliezen..

En waarom ik nog op het Blok ga stemmen is omdat ik tegen alle vormen van profiteren ben. Ik profiteer van niemand, maar wil ook niet geprofiteert worden door iemand anders en dat is wat de Walen in dit land doen, ze zuigen Vlaanderen leeg, niet enkel door rechstreekse geldtransfers maar ook bv door domme politieke uitspraken door bepaalde ministers die ons jobs kosten etc etc etc etc..
Shizie is offline