Los bericht bekijken
Oud 8 april 2015, 07:14   #14
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Ik denk bvb dat het budget gezondheidszorg door de volledige bevolking moet gedragen worden, en dat jaarlijks een balans moet gemaakt worden voor arbeidsongevallen die dan door de bedrijven gedragen worden, een balans voor de wegongevallen en die worden dan in de autoverzekering aangerekend, een balans voor de drugsverslaafden en die worden dan door de rechtbank via een boetessyteem en verbeurtverklaring van goederen betaald, een balans voor luchtvervuiling en die wordt dan in de brandstof aangerekend via een emissie/CO2 taks, een balans voor ongezonde voeding incasu obesitasproblemen en die wordt dan via de voeding getarifieerd, en een balans voor het rookgedrag/alcohol en de impact om de gezondheidszorg.

Ik vind dat bvb een perfect haalbaar en logisch schema. We moeten stoppen met bvb 1miljoen ambtenaren, 1,2miljoen doppers, 2 miljoen gepensioneerden en 3miljoen kinderen volledig ten laste van de bedrijven hun gezondheidszorg te laten financieren. OOK DAT IS EEN TAX SHIFT... Ik begrijp bvb totaal niet waarom bedrijven en de sociale lasten van de gezondheidszorg van de complete bevolking moeten dragen en dan nog een arbeidsongevallen verzekering moeten afsluiten...

Laatst gewijzigd door brother paul : 8 april 2015 om 07:15.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden