Los bericht bekijken
Oud 8 april 2015, 13:41   #243
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ja, dat is best sneu als de prijs verhoogt. Het punt is dat "ja" zeggen om uw job voordelen te behouden, voor mij een deal is, en geen verkrachting. Je zou bijvoorbeeld kunnen "ja" zeggen, maar wel een contract hierover willen zien. "Ik, hiërarchisch overste van juffrouw Dinges, verklaar om in ruil voor jobzekerheid van juffrouw Dinges, seksuele diensten (eventueel gespecifieerd) te verlangen". Gelezen en goedgekeurd, handtekeningske, en hup. Zien of die gast dat tekent

Daarentegen, verkracht worden, en nadien niet direct aangifte doen, omdat je denkt dat aangifte doen je job in gevaar kan brengen, dat kan ik best begrijpen. Je speelt inderdaad beter die kaart pas uit als de situatie er beter uit ziet voor jezelf. Dat is ook een vorm van zaken doen, in de omgekeerde richting dan.

Maar daarover zijn we het eens hoor.
Hoezeer je ook probeert, je blijft altijd hetzelfde zeggen en weigert te zien waarover het gaat.

Laatste maal: vanaf het moment dat een baas sexuele avances maakt tegenover een ondergeschikte, is die ondergeschikte de pineut, of zij (of hij) nu ja zegt of niet.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden