Los bericht bekijken
Oud 8 april 2015, 21:23   #67
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Ik ben vergeten netto toe te voegen.
Ja ik vind dat behoorlijk voor 1 persoon.
Trouwens de zieligheid van jullie zit erin dat je je beroept op jaloezie van de armen op de rijken, terwijl jullie zelf jaloers zijn op iedereen die ook maar iets meer verdient of heeft dan jullie zelf.
Als oud hippie en met mijn zelfredzaamheid zou ik zelfs nu met 10.000 € per jaar toekomen.
Of het in de toekomst nog kan weet ik niet, want we hebben nu een rechtse regering die je zakken leegmaakt, om die gasten die meer dan 70.000 € netto per jaar verdienen te steunen op kosten van de 20 tot 25.000 € verdieners.

Zieken, gehandicapten en gepensioneerden zijn toch zo gemakkelijke prooien.
Hoger schoolgeld en hogere bijdragen aan de ziekenzorg mag je geen belastingverhoging noemen.

We geven de gemeenten minder, die moeten dan maar zien waar ze van hun bewoners nog wat kunnen halen.

Hebben de grote steden te weinig dan fuseren we nog wat meer en de burgemeesters verdienen dan ook nog het gedeelte van die weggevallen burgemeesters meer.

Laat me eens raden hoeveel burgemeesters er ook nog in de regeringen en parlementen zetelen, en natuurlijk voor beide functies behoorlijk vergoed moeten worden.

Als een kleine zelfstandige of een werknemer bij de belastingen zegt, ik wil een forfaitaire aftrek van 28 % zoals onze politici, want iedereen is gelijk voor de wet, wil ik eens zien wat hij voor antwoord krijgt.
Als ge niet met zekerheid weet waar je uw forfaitaire aftrek moet aftrekken krijg je hem niet natuurlijk. En je krijgt er nog twee fikse belastingverhogingen
bovenop wegens onjuiste aangifte. Een voor de Vlamingen en een andere voor de Walen.

Dat is hetgeen men bedoelt met administatieve vereenvoudiging.

En Brussel vermeld ik hier niet meer.
De Brusselaars betalen binnenkort toch belastingen aan Europa?
Dragi zal er wel voor zorgen dat ze op Luxemburgse bankrekeningen worden gestort.

Wat een merde. Wat een merde.!
Begin al maar een fiscaal raadgever te zoeken.
Tekort aan geld om hem te betalen?
Tja; dat zal je duur bekopen dan. Belastingverhogingen weet je!!!
En vooral ook meer verzuurde ambtenaren.
Uw inkomsten zullen minder worden gecontroleerd maar wel uw aftrekken.
En natuurlijk moeten die belastingverhogingen ook worden berekend.

Maar we komen er wel uit hoor.
Dat personeel in meer gaat de werkloosheid doen dalen.
Slim gevonden vind ik.
werkman is offline   Met citaat antwoorden