Los bericht bekijken
Oud 9 april 2015, 11:23   #9
BrusselsMussels
Partijlid

BrusselsMussels's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Moslims waren en zijn concurrenten van het westen. Fanatiek islamisme is slechts een vlag waaronder zij zich kunnen verzamelen om ons de macht te ( proberen ) ontnemen. En voor de rest een uiting van hun oude tradities : partriarcaat waar de vrouw niets te vertellen heeft, en een tyrannieke almachtige leider. Democratie kennen zij niet. Hebben ze nooit gekend in hun oorspronkelijke landen.
Je kent misschien het spreekwoord " zeg mij wie uw vrienden zijn, ik zal u zeggen wie u bent ", je zou daar een variante van kunnen maken " zeg mij wie uw god is, ik zal u zeggen wie u bent ".
De godsdienst van een volk is slechts de drager van zijn cultuur en waarden. De god is geschapen door het volk, niet omgekeerd.
En een godsdienst is vatbaar voor interpretatie : de brute beesten hangen een gewelddadige islam aan, die worden jihadist. Vredelievende mensen stellen zich gematigd op , en lezen hun koran op een andere manier.
Het probleem is dat de brute beesten meestal de macht grijpen, en hun visie opdringen. De gematigden doen dan alsof zij akkoord zijn, omdat ze schrik hebben. En wat de kinderen betreft, die zijn het makkellijkst te beïnvloeden, als je ze jong genoeg onder handen neemt, en degelijk dresseert, kan je daar perfecte moordmachine's van maken, hetgeen vandaag het geval is.
En eens geperverteerd, is de weg terug zeer moeilijk, dikwijls zelfs onmogelijk.
Probleem is dat die brute beesten agenten zijn van onze eigen overheden, dikwijls zonder het zelf te weten. Deze strategie is al lang geleden in gang gezet. Gebrainwashed en getraind om chaos te veroorzaken in de oliegebieden en verdeeldheid onder de Moslims. Ik zeg het nog eens, die brute beesten en die gewelddadige Islam zijn een Brits/Amerikaans/Westerse creatie! Net zoals de grenzen tussen Saudi, Jordanie, Syrie en Iraq een Frans/Britse creatie zijn.

Laatst gewijzigd door BrusselsMussels : 9 april 2015 om 11:26.
BrusselsMussels is offline