Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
We weten ondertussen allemaal wat jij bedoelt wanneer je iemand beschuldigt van "schelden"... Al degenen die jou hier verbaal met de grond gelijk maakten, kregen van jou datzelfde verwijt naar het hoofd geslingerd...
Another Jack is voor velen hier een geduchte tegenstander. Het verwondert me dan ook niet dat er door sommigen hier verwoede pogingen werden ondernomen om hem buiten te krijgen. Het is alleszins wéér een verarming voor dit forum. Ik kan alleen maar hopen dat hij nog wil terugkomen...
|
Geduchte tegenstander ? Verbaal met de grond gelijk maken ?
Ik ben nog altijd aan 't wachten op een verwijzing naar een draad waar hij iets serieus aan de discussie bijdraagt (ik lees niet alle draden, dus 't zou natuurlijk kunnen...). De meeste van zijn posts zijn ronduit kinderachtig 'gedrag'. Op details vitten die eigenlijk niks met de discussie te maken hebben; (bijna) op de man/vrouw spelen, maar altijd net op 't randje natuurlijk; enz...enz... En dan natuurlijk af en toe proberen om een post van een 'tegenstander' uit de context te 'verklikken' bij de moderatie in de hoop dat die het niet doorhebben en een ban opleggen.....