Los bericht bekijken
Oud 10 november 2004, 15:20   #34
bk232214
Gouverneur

Standaard Je moet alles durven

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pietervdb
Niet alle buitenlanders in Belgie zijn criminelen of uit op een verblijfsvergunning door huwelijk.
Net zoals niet alle Belgen racisten zijn, zijn er genoeg voorbeelden van buitenlanders die wel positief bijdragen aan de economie en van België.

Ikzelf zal in ieder geval niet buigen voor "stomme" Belgen die denken dat ze mij kunnen verbieden mijn zwarte vrouw lief te hebben. Zelfs een discussie starten over liefde tussen 2 verschillende rassen en het al dan niet toelaten van gemengde huwelijken is al een stap te ver. Want zeg nu zelf, wie ben jij om te oordelen? Meestal zijn diegenen met de meeste vooroordelen nu net de Belgen die sociaal achtergesteld zijn en een bekrompen visie hebben over vreemdelingen. Scheer toch niet steeds iedereen over dezelfde kam.

Akkoord dat er verschillende problemen zijn met jongerencriminaliteit onder de allochtonen, en ja daar kan wel over gepraat worden en zelfs iets aan gedaan worden op een constructieve manier. Ouders van deze jongeren dienen in eerste plaats betrokken te worden in de dialoog en verantwoordelijk te worden gesteld voor de daden van de kids.

Mijn vrouw is zwart, spreekt Engels, Italiaans, Swahili, 10 talen uit haar geboorteland en na 1 jaar een hartig mondje Nederlands.

Dus ik ben bang om op het VL Blok te stemmen aangezien dit het leven van mijn prachtige vrouw en ons samenzijn kan schaden. Zelfs de vermelding van een burgerschapsproef is schrikwekkend, aangezien zoiets uitermate breed kan geinterpreteerd worden.
Gaat een politieke partij mij verbieden het bed te delen met mijn vrouw of kinderen te krijgen omdat ze niet slaagde voor een burgerschapsproef??

Pieter
Er zijn veel blanke pooiers in Antwerpen , die hun zwarte werkkrachten komen afhalen in een mooie auto aan het koningsplein .
bk232214 is offline