Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Kijk eens aan! Dat voorbeeld van die Fransen aan de kust hebben ze nu aan jullie Waalse profiteurs te danken. Het is niet voor niets dat Vlaanderen jullie Walen steeds minder moeten. Daar is jullie nationaal boegbeeld Di Rupo niet vreemd aan. Gedraag jullie als mensen en niet enkel als profiteurs en dan denken de Vlamingen ook weer anders over jullie. Betaal bijvoorbeeld eens al dat geld terug dat van Vlaanderen naar jullie gestroomd is.
Door jullie associale instellingen zijn nu zelf al de Fransen de dupe.
PS. Als jullie in Vlaanderen willen komen wonen dan leren jullie maar Vlaams en anders blijven jullie maar in je bekrompen profiteurs rijkje. Als ik naar Wallonië ga wonen pas ik mij ook aan jullie taal aan.
|
Kijk eens, wat een gezever om niets te zeggen ... Geen enkele rechtvaardiging. Vlaanderen geeft steeds meer het imago van een neo-nazi, intolerante en afschuwelijke streek aan de touristen, vooral aan Franstaligen (uit Frankrijk bv.). Dat is de schuld van Flaminganten zoals u en aan niemand anders, pignouf.
Op internationaal vlak weet nu iedereen sinds gisteren dat Vlaanderen vol kakkerlakken zoals u is, en dat de touristen beter uw streek vermijden !
Met uw gezever over profiteurs, transfers en onderdrukking lijkt Vlaanderen steeds meer op een pyschiatrisch ziekenhuis op grote schaal !