Bron
Detail tekst:
Foutje van het systeem? (weeral maar eens zou je zeggen)
Hoeveel zijn er zo al niet vrijgelaten en die de dag daarna al terug 'hervallen' zijn in het gaan stelen, moorden ...
Komt u dat geloofwaardig over die tekst? Ik dacht het niet.
Als een kindje dat lelijke tronie van de moordenaar in kwestie ziet denk ik dat een kind het daarna op een lopen en gillen zet dus totaal niet geloofwaardig die zijn leugenachtige zin.
Ik kan tegenwoordig het woord Pool al niet meer lezen of ik braak al gelijk tegen de grond

want steeds komt de gedachte boven aan
Joe Van Holsbeeck
Iedereen schreeuwde toen van de daken: Het zullen wel Marokkanen zijn maar uiteindelijk bleken het Polen te zijn.
Die Polen weet u wel die onze wegen ook komen kapotrijden met menig vrachtwagen en het niet te nauw nemen met de verkeersreglementen.
Wat gaat met die idioot geven? Welke idioot advocaat(e) gaat er spelen op: hij heeft een moeilijke jeugd gehad en hij was dronken en het (kleine) meisje lokte het uit met haar spuitrevolver ...
De enige gangbare oplossing voor dat soort van afvallige figuren is en blijft de guillotine.
Guillotine
Foutje van het systeem maar we blijven ze maar binnenhalen en we blijven er maar uitzendingen over maken �* la idioot Alloo, we blijven het maar tof en cool vinden wat moordenaars,dieven en ander gespuis doen.
Waar gaat dat eindigen denk je dan?
Ik zou niet weten hoe het onder woorden te brengen om die mensen, de ouders, familie en vriendjes van het kindje in kwestie hun pijn met een tekst naar hun toe een beetje zou kunnen verzachten dat moet verschrikkelijk zijn.
http://static.skynetblogs.be/media/1...ea5d8ee4cb.jpg
Ik hoop dat de Politici tijdens het nemen van die in dit geval veel te weinig zijnde 1 minuut stilte er eens over goed over nadenken ...
Sorry maar ik was echt raaaaaazend toen ik dat artikel las ...